I ove godine listopad je obojen u ružičasto: najavljen nastavak humanitarnog projekta dm&Story Pink Ribbon

Mjesec listopad već se tradicionalno obilježava kao mjesec osvještavanja javnosti o prevenciji i borbi protiv raka dojke. Povodom toga, na danas održanoj press konferenciji u hotelu Canopy by Hilton Zagreb City Centre predstavnici vodećeg lanca drogerije dm, udruge P.I.N.K.-life i lifestyle tjednika Story, prezentirali su nadolazeće humanitarne aktivnosti i ciljeve projekta dm&Story Pink Ribbon koji se provodi kroz mjesec listopad.
Pod geslom Sačuvajmo zdrave dojke dm-drogerie markt, P.I.N.K.-life i Story već treću godinu za redom nastavljaju sveobuhvatnu akciju Pink Ribbon s ciljem kontinuiranog osvještavanja o važnosti borbe protiv raka dojke, što je prepoznala i šira javnost. Kroz projekt se prikupljaju financijska sredstva za kupnju opreme zdravstvenim ustanovama u svrhu poboljšanja dijagnostike, liječenja i rehabilitacije oboljelih i operiranih žena od karcinoma dojke, kao i za rad udruge P.I.N.K.-life u pogledu provođenja edukativnih programa i psihološkog savjetovanja. Ovogodišnjom donacijom predviđena je otplata ultrazvučnog uređaja na Odsjeku za UZV dijagnostiku Kliničkog bolničkog centra Zagreb.

Petra Bosnar, Adria Media Zagreb, Lana Jurčević, Nives Moric, predsjednica Udruge P.I.N.K. – life, ambasadorica Leonarda Lončar, Marina Živković, brend menadžerica Adria Media Zagreb, Emina Pršić
U dobrotvornu akciju mogu se uključiti i svi građani, i to kupnjom određenih proizvoda jer tako doprinose skupljanju sredstava za rad Udruge i ostvarenju krajnjeg cilja inicijative. Naime, tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem Hrvatske moći će se pronaći posebno označeni proizvodi, a za svaki prodani proizvod dm donira jednu kunu za spomenuti cilj. Uz vlastite dm marke – Balea i Alverde – akciji su se priključili i partneri – Biobaza, Bionsen, Melem, Nacomi, Immortella, Lavera, L’Angelica, CL, Borboleta i La Piel.
„Već dugi niz godina listopad u dm-u posvećujemo borbi protiv raka dojke kako bismo osvijestili što veći broj žena o važnosti samopregleda i redovitih liječničkih pregleda. Zahvaljujući suradnji s udrugom P.I.N.K.–life omogućili smo Općoj bolnici Dubrovnik opremanje kirurške sale u kojoj se operiraju onkološki bolesnici te smo osigurali kupnju histeroskopa za Klinički bolnički centar Zagreb. Kako bismo i ove godine napravili važne iskorake u zaštiti zdravlja i edukaciji, u ime dm-a pozivam sve kupce da nam se pridruže jer ovog listopada kupnjom odabranih proizvoda u dm-u i dm online shopu zajedno možemo omogućiti udruzi P.I.N.K.-life da nastavi sa svojim hvalevrijednim aktivnostima“ poručila je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.
Brend Story obilježava ove godine i jubileum – čak 10 godina sveobuhvatnih medijskih aktivnosti kroz humanitarne, ružičasto obojene projekte, prepoznatljivo Story Pink izdanje tjednika i suradnju s organizacijama koje pomažu oboljelima od ove zloćudne bolesti, kao što je udruga P.I.N.K.-life.
„Ponosni smo što je Story prvi lifestyle tjednik u Hrvatskoj koji je još davne 2012. godine pokrenuo ovakve oblike društveno odgovorne akcije, a od tada su naše tematske Story Pink naslovnice krasile brojne poznate osobe koje su svojom karizmom, hrabrošću i snagom promicale pozitivne poruke osvještavajući naše čitatelje i pozivajući na važnost samopregleda. Time kao medij kontinuiramo pomičemo granice provodeći aktivnosti društveno odgovornog poslovanja što je i prioritet naše izdavačke kuće, Adria Medije Zagreb, jer smatramo da Story kroz uredničke teme i ovakve aktivnosti upravo treba koristiti vlastitu snagu u svrhu osvještavanja i edukacije čitateljske javnosti o važnosti prevencije i borbe protiv raka dojke, bolesti koja nažalost i dalje zahvaća velik dio naše populacije“ – izjavila je Emina Basara, v.d. glavne urednice tjednika Story zahvalivši se i javnim osobama Leonardi Lončar, Tihani Harapin Zalepugin te Lani Jurčević što su podržale ovu inicijativu i što će krasiti ovogodišnju naslovnicu Story Pink izdanja.
Uz spomenuto prikupljanje sredstava, naglasak se stavlja i na edukativan i preventivan aspekt akcije. S obzirom na povećanje dnevno registiriranih slučajeva oboljelih od raka dojke, podizanje svijesti javnosti o bolesti, samopregledu i mogućnostima prevencije od krucijalne je važnosti jer se 90% oboljelih žena može izliječiti ako se bolest otkrije na vrijeme. “Aktivnost Sačuvajmo zdrave dojke odvija se sada već tradicionalno, a već tri godine u toj kampanji je i dm. Velika je čast što je kampanja zaživjela među građanima. Svaka aktivnost koja ukazuje na važnost preventivnih pregleda je bitna, tako je važno da i naše javne ličnosti ukazuju na to. dm i Story su neizostavni čimbenici u slanju važnih poruka na temu zdravlja žena. Oboljeli trebaju znati da imaju podršku javnosti i udruge P.I.N.K.life“ naglasila je predsjednica udruge P.I.N.K-life Nives Moric.
Uz predstavljeni projekt Pink Ribbon koji je vezan za dm-ova prodajna mjesta diljem Hrvatske, na konferenciji koju je moderirala voditeljica Emina Pršić najavljen je i jedinstveni događaj – Story Pink Fest koji će se održati 16. listopada na zagrebačkom Cvjetnom trgu, uz bogat edukativno-zabavni program obojen dobrotvornim notama i otvoren za širu javnost.
Pročelnica Gradskog ureda za zdravstvo dr. sc. Mirela Šentija Knežević, prof. log., dr. Andrea Šupe Parun, spec. epidemiologije i nacionalni koordinator Nacionalnog programa ranog otkrivanja raka dojke, Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u, Emina Basara, v.d. glavne urednice tjednika Story, i Nives Moric, predsjednica udruge P.I.N.K. – life, Ivana Krajinović, direktorica Adria Medie Zagreb, Lana Jurčević te ambasadorice projekta Tihana Harapin Zalepugin i Leonarda Lončar