Misija i cilj

Tvrtka Adria Media Zagreb d.o.o. svakodnevno radi na razvoju svojih brendova imajući u vidu neprestane promjene tržišta u svim područjima ljudskih interesa, a sve radi zadovoljstva milijuna naših korisnika.

Bilo da je riječ o tiskanim izdanjima, internetskim portalima, mobilnim aplikacijama ili eventima, misija nam je pratiti trendove, osluškivati promjene i stalno ulagati u naše zaposlenike koji su ključ uspješnog poslovanja više od jednog desetljeća.

Adria Media Zagreb u potpunosti je posvećena kreiranju održive budućnosti uz neprestano unapređenje kvalitete proizvoda, kao i stalni tehnološki razvoj i promociju novih mogućnosti za naše klijente.

Sve to i još mnogo više predstavlja fokus naših svakodnevnih aktivnosti.


Povijest

Adria Media Zagreb d.o.o.danas je vodeća izdavačka kuća magazina koja trenutno publicira 9 časopisa i 9 internet izdanja.

Tvrtka je nastala udruživanjem izdavačkih kuća Sanoma Magazines Zagreb d.o.o., Gruner i Jahr d.o.o. (prethodno Burda d.o.o.), X-Press d.o.o. i Adria Magazin d.o.o., koje od 02. studenog 2006. djeluju pod jedinstvenim imenom Adria Media Zagreb d.o.o.

Do rujna 2019. godine Adria Media Zagreb d.o.o. je bila joint venture tvrtke Adria Media Groupe, koja je posjedovala 75% udjela i Styrije Media Group AG čije je udio bio 25%.

Danas je Adria Media Zagreb d.o.o. u 100 % vlasništvu Adria Media Groupe d.o.o iz Beograda kao članice Mondo INC.


Profil tvrtke

Lider magazinskog tržišta u Hrvatskoj s deset tiskanih i šest digitalnih izdanja, koje brižljivo stvara 80 profesionalaca, Adria Media Zagreb d.o.o. raspolaže jedinstvenim portfeljem brendova okrenutim ciljnim skupinama više i visoke platežne moći. Pomno čuvamo i razvijamo naše proizvode prenoseći jedinstveno iskustvo našim čitateljima i posjetiteljima, a sigurnu reputaciju našim klijentima.

Adria Media Group d.o.o.vodeća je izdavačka kuća u Srbiji koja posluje još i u Hrvatskoj te Crnoj Gori. S više od milijun čitalaca prisutna je na preko 29 tisuća prodajnih mjesta te zapošljava više od 600 ljudi. Adria Media Group d.o.o. u potpunosti je posvećena stvaranju jasne i održive budućnosti.

Osnove uspjeha definirane su kroz realizaciju poslovne strategije i efikasnost poslovnog performansa te konstantnog podizanja kvalitete proizvoda. U svakodnevnom fokusu kompanije nalazi se permanentna tehnološka unaprjeđivanja i pružanje novih mogućnosti klijentima.


Uprava

Ivana Krajinović