Zaposlenja i karijera u AMZ-u
Naš uspjeh je, među ostalim, zasnovan na kvalitetama i entuzijazmu naših zaposlenika. Cilj nam je nastaviti zapošljavati i razvijati izvrsne ljude, a od naših budućih zaposlenika očekujemo vrhunsku stručnost, kreativnost i spremnost za rad u timu.
Koga tražimo?
Tražimo otvorene, kreativne, ali prvenstveno profesionalne zaposlenike s jakom usmjerenošću na cilj i sklonošću timskom radu.
Što očekujemo od Vas?
Od Vas prvenstveno očekujemo profesionalnost u kombinaciji s naglašenom fleksibilnošću kao i sposobnost da u kreativnoj atmosferi zadržite visok stupanj motiviranosti, odgovornosti te orijentiranost na kontinuirano unapređenje poslovanja i kvalitete naših proizvoda.
Što biste trebali posjedovati?
- Smjer studija trebao bi odgovarati zahtjevima radnog mjesta, ali nije odlučujući kriterij.
- Poznavanje rada na osobnom računalu u programskim paketima odgovarajućim području za koje se natječete i aktivno znanje engleskog jezika se podrazumijeva.
- Iskustvo poželjno.
- Pored dobrih stručnih znanja, važna je sposobnost i spremnost na prilagodbu trenutnim potrebama posla te samostalnost u obavljanju dodjeljenih radnih zadataka.
Što Vam nudimo?
Nudimo Vam rad u međunarodno uspješnoj kompaniji s dinamičnom i ugodnom radnom atmosferom te mogućnost osobnog i profesionalnog razvoja uz naš tim mladih i kreativnih ljudi.
Ukoliko ste se pronašli u ovim opisima, a ponuda Vam zvuči stimulativno slobodno i bez obzira na naše trenutne potrebe (otvoreni natječaji), pošaljite zahtjev i životopis na e-mail adresu posao@adriamedia.hr.
Vaš CV bit će pohranjen u našoj bazi podataka i ukoliko se ukaže potreba za Vašim profilom, kontaktirat će Vas kolege iz odjela naših Ljudskih resursa.
U nastavku možete pogledati otvorena radna mjesta.
Adria Media Zagreb zapošljava Brand managera za marketing
Tko smo mi
Tvrtka Adria Media Zagreb d.o.o. svakodnevno radi na razvoju svojih brendova imajući u vidu neprestane promjene tržišta u svim područjima ljudskih interesa, a sve radi zadovoljstva milijuna naših korisnika.
Bilo da je riječ o tiskanim izdanjima, internetskim portalima, mobilnim aplikacijama ili eventima, misija nam je pratiti trendove, osluškivati promjene i neprestano ulagati u zaposlenike koji su ključ našeg uspješnog poslovanja više od jednog desetljeća.
Naš je uspjeh, između ostalog, zasnovan na kvalitetama i entuzijazmu naših zaposlenika. Cilj nam je nastaviti zapošljavati i razvijati izvrsne ljude, a od budućih zaposlenika očekujemo vrhunsku stručnost, kreativnost i spremnost za rad u timu.
Što nudimo
Od Vas ponajprije očekujemo profesionalnost u kombinaciji s naglašenom fleksibilnošću, kao i sposobnost da u kreativnoj atmosferi zadržite visok stupanj motiviranosti, odgovornosti te orijentiranost na kontinuirano unapređenje poslovanja i kvalitete naših proizvoda.
Nudimo rad u opuštenom i ambicioznom okruženju. Kao dio našeg tima imat ćete priliku pokazati svoje marketinške sposobnosti.
Nudimo vam i prilike za usavršavanje, kao i pristup znanjima i iskustvima jedne od najvećih medijskih kuća.
Što očekujemo
Osobu koja će provoditi sve aktivnosti vezane uz razvoj i promociju branda te sudjelovati u predlaganju strategije branda, usko surađivati s prodajom kako bi se pratilo ostvarivanje prodajnih planova te kontrola troškova i osiguravanje optimalnog povrata ulaganja unutar dozvoljenog budžeta. Očekujemo samostalnost u radu, minimalno tri godine iskustva na sličnim pozicijama, poznavanje marketinških alata i tehnika, dobru suradnju sa svim odjelima unutar kuće te razumijevanje klijenta i njihovih potreba.
Kako se prijaviti
Ako ste zainteresirani, pošaljite nam svoj CV i portfolio najkasnije do 13. prosinca 2020. na posao@adriamedia.hr. Prijave će biti razmatrane u potpunoj povjerljivosti. Kontaktirani će biti samo kandidati koji uđu u uži izbor. Sretno!