Novosti

Novosti

Kako koronavirus mijenja našu radnu svakodnevicu?

Novosti
featured image

Strah od koronavirusa natjerao je mnoge tvrtke u Hrvatskoj na remote poslovanje ili home office, što za poslodavca, ali i djelatnika predstavlja izazov – kako uspješno “u praksi provesti” rad od kuće, koji su dobri načini optimizacije radnog vremena, kako učinkovito komunicirati unutar tima, uskladiti termine za interne dogovore i online sastanke s klijentima, naposljetku kako timski (p)ostati produktivan “na daljinu”?
Zbog trenutačne epidemiološke situacije u državi i radi zaštite zdravlja svojih djelatnika, većina hrvatskih tvrtki odlučila se na rad od kuće. Tako je i Adria Media Zagreb, vodeća izdavačka kuća lifestyle magazina u Hrvatskoj, uvela privremeno drugačiji način poslovanja i digitalnim alatima olakšala radnu svakodnevicu svojih djelatnika.

Biti organiziran u doba kada je COVID-19 primorao mnoge kompanije, institucije i škole da privremeno zatvore vrata – izazov je s kojim se susreću mnogi zaposlenici, prosvjetni djelatnici, učenici i studenti. Inovativna online platforma Teamup Calendar – služi kao podrška remote poslovanju i učenju jer uvelike olakšava organizaciju, koordinaciju rasporeda i interno komuniciranje u timu, a trenutačno pruža i tromjesečni paket Premium upgrade – jednostavno, fleksibilno i učinkovito. Teamup nije uobičajeni kalendar poput onog koji koristimo kroz Outlook ili Google sustave, on je dizajniran posebno za grupe jer im pomaže u upravljanju vremenom i resursima. Organizacije ga mogu iznimno jednostavno instalirati, dodati u njega korisnike zaposlenike, a radi preglednije komunikacije uvesti i subgrupe – različite odjele radi još učinkovitijeg poslovanja i funkcioniranja tima. Pritom administrator centralizirano upravlja kalendarom imajući pristup rasporedu cijelog tima, ali i svakog njegovog člana, dok pojedinačni članovi imaju uvid isključivo svaki u svoj individualni raspored, čime se poštuje načelo diskrecije među zaposlenicima. Sučelje s jasnim grafičkim elementima, “vizualno diferenciranim” članovima tima i njihovim “subkalendarima” te različitim opcijama prikaza čine Teamup iznimno jednostavnim za korištenje u svakodnevnoj radnoj praksi u “normalnim” uvjetima, a posebice u ovim vremenima kada tvrtke s otežanom i ograničenom komunikacijom te fizički dislociranim zaposlenicima trebaju nastaviti s poslovanjem.

Otkrijte kako je platforma Teamup pomogla zaposlenicima, institucijama i tvrtkama diljem svijeta da uslijed epidemije koronavirusa ostanu organizirani, informirani i staloženi u (internom) funkcioniranju svoje poslovne organizacije.

Ne zaboravite, organizacija je pola posla. Oslonite se stoga na digitalne alate u svakodnevnom poslovanju i ohrabrite svoje djelatnike u njihovu korištenju.
“Da, korona kriza nas je primorala na prakticiranje nešto drugačijih radnih procesa i svojevrsnu digitalnu transformaciju, no kako je naša izdavačka kuća poznata i kao lider u uvođenju inovacija uslijed daljnjeg razvoja i tržišno uvjetovane sinergije svojih internacionalnih brendova, iskoristit ćemo ovo stanje za dodatnu implementaciju online praksi te educirati naše zaposlenike i suradnike u pogledu daljnjih modela i sustava digitalnog poslovanja”, poručili su iz Adria Medije Zagreb.